Szanowni Państwo,
W związku z obowiązującymi przepisami z noclegów w naszym Resorcie mogą obecnie korzystać:
- Goście, których pobyt jest uzasadniony wykonywaniem pracy poza miejscem zamieszkania. Każdy z naszych Gości jest proszony o przekazanie pracownikowi recepcji w dniu przyjazdu oświadczenia o służbowym celu pobytu.
- Goście, którzy są pacjentami korzystającymi ze świadczeń zdrowotnych w miejscowych placówkach medycznych lub opiekunami pacjentów, jeżeli konieczność zapewnienia im zakwaterowania wynika z warunków określonych dla danego świadczenia opieki zdrowotnej.
- Goście wykonujący zawody medyczne.
- Sportowcy w czasie zgrupowań i współzawodnictwa sportowego.
Uprzejmie informujemy, iż w związku z ograniczeniami dotyczącymi działania restauracji, posiłki dla naszych Gości są przygotowywane w formie "na wynos". Zestawy śniadaniowe oraz obiadowe mogą odbierać Państwo w restauracji w dogodnej dla siebie porze - wystarczy, że zgłoszą Państwo w recepcji chęć korzystania z posiłków.
Pracownicy recepcji są do Państwa dyspozycji codziennie od 9:00 do 16:00. Po godz. 16:00 zachęcamy do kontaktu e-mailowego: recepcja@dolinalesnicy.pl.
Życzymy naszym Gościom udanego, zdrowego i bezpiecznego pobytu
Procedura bezpieczeństwa świadczenia usług w Resorcie Dolina Leśnicy SKI & SPA
W Resorcie „Dolina Leśnicy” SKI & SPA opracowano i wdrożono procedurę bezpieczeństwa regulującą funkcjonowanie Resortu w warunkach zaostrzonego reżimu sanitarnego. Celem Procedury jest zwiększenie bezpieczeństwa zdrowotnego Gości i pracowników oraz minimalizacja ryzyka epidemicznego.
Ważne zasady i informacje, które Gość powinien poznać przed przyjazdem
- Każdy Gość przebywający na terenie Resortu zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania zapisów Procedury. Osoby, które nie przestrzegają procedur związanych z bezpieczeństwem zdrowotnym zostaną poproszone o opuszczenie obiektu bez prawa ubiegania się o zwrot kosztów poniesionych w związku z rezerwacją miejsc i usług.
- Świadczenia noclegowe, gastronomiczne i zabiegi lecznicze są w naszym Resorcie świadczone wyłącznie na rzecz Gości i Pacjentów nie mających żadnych objawów infekcji dróg oddechowych.
- Zastrzegamy sobie prawo odmowy wpuszczenia na teren naszych obiektów osób mających znamiona infekcji górnych dróg oddechowych (kaszel, duszności, podwyższona temperatura ciała, osłabienie).
- Każdy Gość przyjeżdżający do Resortu jest zobligowany do wypełnienia oświadczenia COVID-19 i oddania go pracownikowi recepcji.
- W obiekcie obowiązuje zakaz przebywania osób trzecich, tj. osób nie będących Gośćmi, pracownikami lub dostawcami.
- Preferowanymi metodami płatności są płatności kartą lub telefonem.
- W pomieszczeniach mieszkalnych (pokoje i apartamenty) usługę sprzątania wykonuje się wyłącznie w czasie nieobecności Gości i wyłącznie na Ich życzenie. Nie prowadzimy usług prania ubrań należących do Gości.
- W częściach ogólnodostępnych: recepcja, SPA (basen, jacuzzi) oraz w poradni rehabilitacyjnej nie ma możliwości korzystania z ogólnodostępnych leżaków, foteli,krzeseł i ławek.
- W Recepcji obowiązuje zakaz przechowywania jakichkolwiek przedmiotów należących do Gości: bagaży, lekarstw oraz depozytów.
- Osobiste rzeczy Gości pozostawione w pokoju po wymeldowaniu będą poddawane utylizacji. Utylizacji podlegać będą również wszelkie przedmioty pozostawione przez Gości w restauracji, gabinetach, salach ćwiczeń, na basenie.
- Resort do odwołania nie świadczy usług (zabiegi, posiłki, basen, SPA) dla osób z zewnątrz.
- W związku z koniecznością ozonowania pokoi i apartamentów, ulegają zmianie godziny doby hotelowej. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 15:30 a kończy o godz. 10:00
Części wspólne obiektu
- Każda osoba przebywająca w częściach wspólnych zobowiązana jest do noszenia osłony twarzy i nosa.
- Każda osoba wchodząca do części wspólnych jest zobowiązana do dezynfekcji rąk przy użyciu środka dezynfekcyjnego dostępnego przy wejściu.
- Osoby przebywające w częściach wspólnych zobowiązane są do zachowania między sobą dystansu 2 m.
Recepcja
- Pracownicy recepcji obsługują Gości w strefie oddzielonej szybą ochronną.
- Przy stanowisku recepcyjnym może znajdować się tylko jedna obsługiwana osoba.
- Przed obsługą każdy Gość zobowiązany jest o dezynfekcji dłoni.
- Po obsłudze każdego Gościa dezynfekcji podlegają blaty, terminal płatniczy i karty-klucze.
- Formalności meldunkowe dokonywane przy recepcji ograniczono do niezbędnego minimum.
- Recepcja umożliwia zakup maseczek jednorazowych.
- W recepcji obowiązuje zakaz przechowywania wszelkich przedmiotów należących do Gości.
Pokoje hotelowe
- Sprzątanie, dezynfekcja oraz wietrzenie pokoi odbywa się zgodnie z zaleceniami Głównego Inspektora Sanitarnego.
- Każdorazowo, po wyjeździe Gościa, pokój jest ozonowany, wietrzony, gruntownie
- sprzątany, a powierzchnie często dotykane ( blaty, krany, sedes, biurko, klamki, włączniki, pilot do telewizora, poręcze krzeseł/foteli, zagłówki łóżek) są dezynfekowane środkami o potwierdzonym certyfikatami działaniu wirusobójczym.
- Rutynowe sprzątanie pokoi odbywa się na wyraźne życzenie Gościa (wywieszka na zewnętrznej klamce drzwi) , wyłącznie podczas jego nieobecności.
- Personel sprzątający wykonuje swoje obowiązki w środkach ochrony osobistej (maseczki/przyłbice, rękawiczki).
Restauracja
- Restauracja podaje posiłki wyłącznie na wynos.
- Wchodząc do restauracji każdy z naszych Gości jest zobowiązany do dezynfekcji dłoni przy użyciu środka znajdującego się w dystrybutorze.
- Goście wchodzący do restauracji są zobowiązani do zachowania 2 metrowego dystansu od innych osób.
- Wszyscy pracownicy kuchni oraz obsługa kelnerska mają bezwzględny obowiązek wykonywania pracy w środkach ochrony osobistej (maseczki / przyłbice, rękawiczki).
Gabinety fizjoterapii i gabinety SPA
- Konsultacje i zabiegi terapeutyczne oraz kosmetyczne odbywają się w ściśle określonych godzinach odnotowanych na Karcie Zabiegowej Pacjenta / Gościa
- Wchodząc do gabinetów terapeutycznych i kosmetycznych każda osoba jest zobowiązana do użycia osłony ust i nosa oraz dezynfekcji dłoni przy użyciu środka znajdującego się w dystrybutorze.
- Każda osoba korzystająca z zabiegów terapeutycznych i kosmetycznych zostaje poddana przez pracownika gabinetu badaniu temperatury ciała. Badanie jest wykonywane termometrem bezdotykowym.
- Osoby mające znamiona infekcji górnych dróg oddechowych (kaszel, duszności, podwyższona temperatura ciała, osłabienie) nie będą mogły korzystać z zabiegów terapeutycznych i kosmetycznych.
- Przed gabinetami mogą równocześnie przebywać dwie osoby, z zachowaniem od siebie dystansu 2 m.
- Czynności wymagające kontaktu bezpośredniego między Pacjentem / Gościem a przeprowadzającym zabiegi fizjoterapeutą lub kosmetyczką wykonywane są z użyciem środków ochrony osobistej (rękawiczki, maseczki/przyłbice).
- Po każdej wizycie Pacjenta / Gościa często dotykane powierzchnie oraz sprzęt specjalistyczny poddawany jest dezynfekcji.
- Minimum raz na dobę gabinety są gruntownie sprzątane, wietrzone oraz ozonowane.
- W gabinetach obowiązuje zakaz używania przez Gości telefonów komórkowych i innych prywatnych rzeczy wielokrotnego użytku.
Baseny i sauny
- Wchodząc do szatni basenowej każda osoba jest zobowiązana do użycia osłony ust i nosa oraz dezynfekcji dłoni przy użyciu środka znajdującego się w dystrybutorze.
- Na basenie i w saunach obowiązuje ograniczenie (wynikające z przepisów) liczby osób jednocześnie korzystających z tych pomieszczeń.
- Do odwołania wyłączone z użytkowania zostały sauna parowa i jacuzzi.
- W saunie mogą przebywać jednocześnie wyłącznie osoby mieszkające w tym samym pokoju.
- Przed skorzystaniem z basenu i sauny Goście zobowiązani są do umycia ciała wodą z mydłem.
- W saunie Goście zobligowani są do siedzenia na ręcznikach.
Sale sportowe i siłownie
- Wchodząc do siłowni każda osoba jest zobowiązana do użycia osłony ust i nosa oraz dezynfekcji dłoni przy użyciu środka znajdującego się w dystrybutorze.
- W sali siłowni obowiązuje ograniczenie liczby osób mogących jednocześnie w niej przebywać – maksymalna ilość osób to 4.
- Podczas zajęć i ćwiczeń na siłowni uczestnicy zobowiązani są do zachowania dystansu społecznego (1,5 m odległości).
- W siłowni obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania posiłków. Napoje Goście przynoszą we własnych pojemnikach i zabierają po zakończeniu zajęć.
Postępowanie w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem
Pracownik
|
Gość
|
Natychmiastowe odsunięcie od obowiązków
|
Odizolowanie w wydzielonym pomieszczeniu/izolatorium
|
Odesłanie transportem indywidualnym do domu (oczekiwanie na transport w wydzielonym pomieszczeniu/izolatorium)
|
Zawiadomienie najbliższej właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej i ścisłe stosowanie się do instrukcji i zaleceń
|
Wstrzymanie przyjmowania gości
|
Wstrzymanie przyjmowania gości
|
Zawiadomienie najbliższej właściwej stacji sanitarno-epidemiologicznej i ścisłe stosowanie się do instrukcji i zaleceń
|
Posprzątanie i dezynfekcja obszaru przebywania i poruszania się Gościa
|
Posprzątanie i dezynfekcja obszaru przebywania i poruszania się pracownika
|
Ustalenie listy pracowników i gości obecnych w tym czasie w części/częściach obiektu, w których przebywał Gość i stosowanie się do wytycznych GIS dotyczących osób, które miały kontakt z zakażonym
|
Wdrożenie dalszych, dodatkowych procedur zleconych przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego
|
Wdrożenie dalszych, dodatkowych procedur zleconych przez Powiatowego Inspektora Sanitarnego
|
Zapisy niniejszej procedury będą na bieżąco aktualizowane zgodnie ze zmianami przepisów i zaleceń.